[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.W jaskini tamtej znajduje się pełnopająków i masa skarbów.By się stamtąd wydostać musisz zatrudnić Uchodzców z Kretem [U],który przebije drogę do pozostałych korytarzy.Za każdym razem gdy zajmuje się Przekaznik[M], to oddział jest przenoszony w tamto miejsce [x] Pająki pojawiają się tam tylko zapierwszym razem, więc tylko pierwszy Przekaznik [M] zajmij silną armią, a kolejne możeszzajmować pojedynczymi Jednostkami.Arachna jest twardym przeciwnikiem.Posiada duże i silne armie by je utrzymać musi mieć stały,duży dochód złota; w podziemiach położonych jest dużo Kopalń [K] poświęć kilka oddziałów iwciąż zajmuj kopalnie Arachny.Będzie ona poświęcać dużo sił by kopalnie te odzyskać.Zajmując podziemne miasta zapewnij im od razu silną obronę Arachna będzie do końca wysyłaćduże oddziały w kontratakach.Strona: 97 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineEtap 15 Ziemia Faza SpecjalnaStrona: 98 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineMiasta:1.Rosdam2.Drule3.Sulfyr4.Raath5.Salport6.Rinegold7.Manamir8.L ackmoeth9.Mantel10.Rimdeep11.Kopskull12.DeepmirMagowie:Merlin sfera ziemi, rasa początkowa KrasnoludyTempest sfera powietrze, rasa początkowa Drakoni, stolica Sulfyr [3]Mab sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Rimdeep [10]Yaka sfera ognia, rasa początkowa Tigranie, stolica L ackmoeth [8]Uwagi do mapy: Teleport [T] w podziemiach, na E od Kopskull [11] przenosi na powierzchnięziemi na E od Raath [4] do punktu oznaczonego [x].Merlina zostaw w Rosdam [1], a armię podziel na dwa oddziały.Jedną ekipę poślij drogą na NE apózniej przez mostek na SE i pozajmuj tamtejsze włości.Drugi oddział, zawierający Pionierów,załaduj na Statek i popłyń na E do Teleportu [T].Portal przeniesie armię na N mapy.OddziałPionierów rozdziel na dwie grupy jednym Pionierem pojedz na W a drugim na E w pobliżu sąładne zielone pagórki idealnie nadające się do założenia nowych miast (miasto otoczone łąkami jestbardziej efektywne pola uprawne przynoszą stały dochód złota) postaw Posterunki kawałek naS od stojących tam Wiatraków [W].W nowo założonych osadach postaw Palisady i każ budować domy, by przyspieszyć ich rozwój.Niezostawiaj ich bez opieki na dłużej niż dwie tury, bo ni stąd ni zowąd może się tam pojawić jakiśwrogi zwiadowca i przejąć Twoje dobra.Armią pozostawioną na W mapy zajmij goblińskie Drule [2].Następnie pozwiedzaj okolicę dalej na W jest kilka miejsc wartych odwiedzin.Z kolei armią północną uderz w Yakę posiadającego dwa miasta we E części wyspy.Na W odstolicy Yaki - L ackmoeth [8] znajduje się dość mocno strzeżone Wejście do tunelu prowadziono do podziemnego miasta Krasnoludów Deepmir [12].Miasto to jest drogie, więc jeśliszkoda Ci pieniędzy (prawie 3000 sztuk złota), to po prostu zajmij je siłą.W ten czy inny sposóbwarto je zdobyć.Idąc stamtąd na W, za trujące chaszcze, trafisz do jaskini z jeziorem lawy w Nczęści jeziora, strzeżony przez Feniksa, leży potężny Artefakt Miecz Deepmir.Mając Bohatera z Mieczem Deepmir oraz kilka silnych armii Krasnoludów i Tigran, bez większychproblemów zniszczysz Nimue na S, Tempesta na NW i Mab pod ziemią (Tunel nr [1]).Powodzenia!Strona: 99 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineEtap 16 Zmierć Faza PoczątkowaStrona: 100 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineMiasta:1.Turek2.Hall3.Gildewale4.Trohall5.Doville6.Lishire7.Durgurod8.Ondol9.SweetriverMagowie:Merlin sfera śmierci, rasa początkowa NieumarliMeandor sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Durgurod [7]Na początku zatrudnij błąkające się Zombie.Koniecznie otwórz Magiczny Skarbiec i od razurozpocznij przygotowania do rzucenia znalezionego tam czaru Podniesienie Ruin.Użyj go nadrugich, znalezionych na E Ruinach [R] szczątkach miasta Lora.Gdy odbudujesz miasto, dołączy do Ciebie kilku Nieumarłych pójdz nimi na N i zdobądzGildewale [3].Wampirzyca skutecznie uwodzi Halflingów (za wyjątkiem Aotrzyków) ale teżskupia na sobie większość ataków, dlatego chroń ją dobrze i używaj jej zdolności z rozwagą.Wszystkie zdobywane miasta Niziołków zamieniaj na nekropolie Nieumarłych, oszczędzisz sobieproblemów z rebeliami wśród Halflingów.Miasteczko Trohall [4] zmień w fortecę koncentrująctam Auczników i Balisty, gdyż tam właśnie skupią się główne ataki Meandora.Musisz gdzieś zainwestować w Wieżę Magiczną (np.w Gildewale [3]) i posadzić tam Merlina.Jeśli chodzi o naukę, to polecam zdolność Przywoływacz (Summoner) i czar WezwanieKościanego Smoka.Sprowadzenie Nieumarłego Smoka zajmuje trochę czasu ale jest onniedościgniony w niszczeniu goblińskich Wielkich %7łuków (gdy Meandor zajmie północne miasta,to armie Wielkich %7łuków staną się prawdziwą plagą).W swoich miastach inwestuj w oddziały zaawansowane lub w machiny oblężnicze.Trzonem armiiMeandora są kościane horrory - a nawet jeden horror przechodzi bez obrażeń przez całą armięzwykłych szkieletów.Na takiego twardziela działają tylko katapulty chronione przez tony mięsaarmatniego lub oddział takich samych horrorów w żadnym wypadku nie opłaca poświęcać siękościanego smoka.Meandor czeka na Ciebie w Durgurod [7] na NE krańcu mapy.Strona: 101 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineEtap 17 Zmierć Faza MistrzowskaStrona: 102 www.gry-online.plAge of Wonders II: The Wizard s Throne Poradnik GRY-OnLineMiasta:1.Brigadoon2.Forest s Edge3.Cigurth4.Tripola5.Eigenbrendt6.Norvaz7.Fallz8.Sunshir9.Thistle10.Pearl Lakes11.Oldwood12.Hushtorn13.Heartwood14.Vinisheer15.Milongar16.Bakotz17.Imdarsdeep18.Hillsdeep19.Kemir20.Sakarna21.Birnum22.Tirion23.Aelingar24 [ Pobierz całość w formacie PDF ]